NIECH BĘDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS!


Nazywam się ks. Marcin Kozioł. Pochodzę z Krościenka nad Dunajcem (diecezja tarnowska). Święcenia Kapłańskie przyjąłem 29 maja 2004 roku w Katedrze Tarnowskiej z rąk J.E. Biskupa Wiktora Skworca. Po święceniach pracowałem trzy lata na parafii w Bobowej i pięć lat w Szczurowej. Po ośmiu latach posługi w diecezji poprosiłem biskupa wyjazd do Francji.
Od września 2012 roku pracuję w Polskiej Misji Katolickiej we Francji. Po roku posługi w parafii Wniebowzięcia NMP w Paryżu, popularnie zwanej Polską Parafią na Concordzie, Ks. Rektor PMK we Francji, ks. Infułat Stanisław Jeż, odpowiadając na prośby Polaków z tego regionu oraz z myślą o przyjeździe polskich górników do pracy przy tunelu Lyon-Turyn, posłał mnie do Sabaudii, do Archidiecezji Chambéry celem organizacji tutaj polskiego duszpasterstwa. 
W tych trzech diecezjach sabaudzkich (Chambéry, Maurienne i Tarentaise) nie było jeszcze nigdy polskiego duszpasterza - tym bardziej jest to dla mnie ważne i trudne wyzwanie.  
Proszę Was wszystkich o wszelką możliwą współpracę!
Wspólne dzieło tworzenia polskiego duszpasterstwa polecajmy Bożej Opatrzności w naszych modlitwach!